vineri, 20 iulie 2012

Tort de Botez pentru Baieti

Tortul pe care l-am facut baietelului meu Alexandru cu ocazia botezului: am preparat doua blaturi din cate 6 oua, pe care le-am pus unul langa altul, le-am insiropat, apoi am pus crema. Am imbracat tortul in crema si l-am decorat pe margini cu frisca proaspata. Ca ornamente am folosit perlute din zahar, floricele albe si frunzulite verzi din napolitana, floricele bleu din zahar si bineinteles lebada si bebelusul! 

Iata si muuuulte alte modele deosebite de Tort de Botez pentru Baieti!









                                      







+


Unul mai frumos ca altul...! Alte muuuuulte modele de Tort Botez Baietel puteti vedea aici

2 comentarii:

  1. Buna seara, ma intereseaza decoratiunile necomestibile de pe torturi de unde le-as putea lua
    Multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna ziua, decoratiunile comestibile le-am cumparat de la cofetarie iar pe cele necomestibile de la raioanele cu articole pentru copii.

      Ștergere